អបអរសាទរខួប 17 ឆ្នាំ

វីង ក្នុងរយៈពេល 17 ឆ្នាំ
ការច្នៃប្រឌិតពីឫសគល់អាជីវកម្មតាមផ្ទះ
ទៅជាសម្រាប់ប្រជាជនគ្រប់រូប

ពីការចាប់ផ្តើមពីសេវាផ្ទេរប្រាក់ក្នុងតំបន់ ក្លាយទៅជាប្រតិបត្តិការទឹកប្រាក់រាប់សិបពាន់លានដុល្លារក្នុងមួយឆ្នាំ ដែលបម្រើដល់ប្រជាជនរាប់លាននាក់ តាមរយៈភ្នាក់ងារជាង 12,000 កន្លែង ភាគច្រើនជាស្ត្រី និងបន្តពង្រីកខ្លួនជាមួយនឹងផលិតផលបែបឌីជីថលដែលទទួលបានពានរង្វាន់ និងភាពជាដៃគូដ៏សំខាន់។

17

ឆ្នាំនៃសេវាកម្ម

12,000+

ភ្នាក់ងារសកម្ម

80%

ភ្នាក់ងារជាស្ត្រី

រាប់លាននាក់

បម្រើដល់ប្រជាជន

“វីង បានបង្កើតឡើងក្នុងស្ថានភាពនៃការកង្វះខាត មួយ របស់ប្រទេសកម្ពុជា ហើយការងាររបស់យើង បានបំពេញនូវសេវាធនាគារសម្រាប់ការរស់នៅរបស់ប្រជាជន ដោយគ្មានលក្ខខណ្ឌ។”

បណ្ឌិត ឌីមីត្រូ កូលេកកូ អគ្គនាយកធនាគារ វីង

“ភ្នាក់ងាររបស់យើងគឺជាអ្នកជួយដល់សហគមន៍។ នៅពេលដែលស្ត្រីបើកអាជីវកម្មជាភ្នាក់ងារ វីង គាត់មិនត្រឹមតែទទួលបានប្រាក់ចំណូលប៉ុណ្ណោះទេ គាត់ក៏បានភ្ជាប់សហគមន៍របស់គាត់ទាំងមូលនឹងសេដ្ឋកិច្ច។”

លោក ហោ ប៊ុនថែ អគ្គនាយករងធនាគារ វីង

ពីសេវាតាមផ្ទះក្លាយទៅជា ធនាគារពាណិជ្ជ

ដំណើរនៃការច្នៃប្រឌិត បរិយាបន្ន និងការប៉ះពាល់

2007

ជោគជ័យដំបូង

វីង បានដាក់ឱ្យដំណើរការជាអាជីវកម្មទឹកប្រាក់តាមទូរសព្ទដៃដំបូងគេនៅកម្ពុជា ជាមួយនឹងការសន្យាដ៏មានភាពសាមញ្ញ៖ ផ្ទេរប្រាក់យ៉ាងងាយស្រួល សុវត្ថិភាព និងនៅក្បែរផ្ទះ។ គំរូសេវាកម្មតាមទូរសព្ទដំបូង ដែលប្រតិបត្តិការដោយភ្នាក់ងារ បានបំពេញដល់តម្រូវការរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ ដែលរស់នៅតំបន់ផ្សារ ភូមិ រោងចក្រ។

2011

កម្មសិទ្ធិខ្មែរ

កម្មសិទ្ធិបានក្លាយជាកម្មសិទ្ធិផ្តាច់មុខរបស់ជនជាតិខ្មែរ ដែលជាដំណាក់កាលនៃការផ្លាស់ប្តូរនៅក្នុងតំបន់ ដែលបានពឹងផ្អែកខ្លាំងទៅលើសេវាធនាគារតាមរយៈភ្នាក់ងារ និងការប្រើប្រាស់តាមទូរសព្ទដៃ។

2014

ធនាគារឯកទេស

វីង បានវិវត្តខ្លួនទៅជាធនាគារឯកទេស មានលទ្ធភាពក្នុងការបម្រើដល់តម្រូវការហិរញ្ញវត្ថុរបស់ប្រជាជនបានយ៉ាងទូលំទូលាយ និងបិទគម្លាតរវាងសេវាធនាគារប្រចាំថ្ងៃសម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជា។

2024

ធនាគារពាណិជ្ជពេញលេញ

មកដល់សព្វថ្ងៃនេះ វីង គឺជាធនាគារពាណិជ្ជ ដែលគ្រប់គ្រងដោយជនជាតិខ្មែរ 100% — ធនាគារ វីង (ខេមបូឌា) ម.ក បានឈានទៅដល់សេវាកម្មទូទាំងប្រទេស និងបេសកកម្មដើម្បីធានាបានថា ប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់រូបនឹងទទួលបានសេវាហិរញ្ញវត្ថុ។

ភាពច្នៃប្រឌិតដែលឈ្នះពានរង្វាន់ក្នុងការផ្តល់ដំណោះស្រាយ

ការទទួលស្គាល់ជាសកលក្នុងការផ្តល់ដំណោះស្រាយសេវាហិរញ្ញវត្ថុ

ការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង៖ សេវាកម្មតាមទូរសព្ទដំបូងគេ, លើកកម្ពស់ដល់ភ្នាក់ងារ, ស្ត្រីជាអ្នកដឹកនាំ

បង្កើតផ្លូវឆ្ពោះទៅកាន់ចំណេះដឹងហិរញ្ញវត្ថុ និងបរិយាបន្ន

បណ្តាញភ្នាក់ងារ

ភ្នាក់ងារជាង 12,000 កន្លែង ទូទាំងប្រទេស ក្នុងនោះមានជាង 80% ជាស្ត្រី ដែលអាចបង្កើតឱកាសរកប្រាក់ចំណូល ស្របពេលដែលពួកគេអាចផ្តល់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ

ការច្នៃប្រឌិតឌីជីថល

ផលិតផលដែលទទួលបានពានរង្វាន់ដូចជា កម្ចីឌីជីថល និងគណនីសន្សំដើម្បីគោលដៅ ដែលរចនាឡើងសម្រាប់សេវាធនាគារបានភ្លាមៗ ដោយគ្មានឯកសារ

ការដកប្រាក់ដោយឥតគិតថ្លៃ

សេវាកម្មបដិវត្តន៍ដែលអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនដកប្រាក់ដោយមិនមានថ្លៃសេវា ដែលមិនធ្លាប់មានពីមុនមកនៅក្នុងវិស័យធនាគារកម្ពុជា

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្ទាល់ខ្លួន

សាខាធនាគារ 23, ម៉ាស៊ីន ATM/CRM 42, និងភ្នាក់ងារ វីង ម៉ាស្ទ័រ ជាង 80 កន្លែង នៅទូទាំងកម្ពុជា

ភាពជាដៃគូ ដែលនាំពិភពលោកមកកាន់ទីផ្សារក្នុងស្រុក

យុទ្ធសាស្ត្រនៃការសហការគ្នា ដែលភ្ជាប់ប្រជាជនកម្ពុជាទៅនឹងសេវាកម្ម អត្ថប្រយោជន៍ និងទីផ្សារកាន់តែច្រើន

ធនាគារ CIMB សិង្ហបុរី

អនុស្សរណៈយោគយល់គ្នាជាយុទ្ធសាស្ត្រ ដើម្បីជំរុញសេវាហិរញ្ញវត្ថុឆ្លងប្រទេសសម្រាប់សហគ្រាសខ្នាតតូច និងមធ្យម អ្នកវិនិយោគពាណិជ្ជកម្ម និងការវិនិយោគលក្ខខណ្ឌឯកជន។

ក្រុមហ៊ុន TotalEnergies

កម្មវិធីផ្តល់ប្រាក់កម្ចីតាមតម្រូវការសម្រាប់អ្នកចែកចាយប្រេងឥន្ធនៈ និងប្រេងរំអិល ដែលផ្តល់រហូតដល់ 3 លានដុល្លារអាមេរិកក្នុងមួយគម្រោង។

ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ Singapore Airlines

KrisFlyer Miles តាមរយៈ Wingpoints ដែលអតិថិជនអាចប្តូរ Wingpoints ទៅជាពិន្ទុ KrisFlyer miles ដោយភ្ជាប់អ្នកដំណើរកម្ពុជាទៅកាន់ពិភពលោក។

កំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ

ដំណោះស្រាយការទូទាត់តាមប្រព័ន្ធឌីជីថលសម្រាប់ថ្លៃសេវាកំពង់ផែ សេវាកម្មដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងទំនិញ ដឹកជញ្ជូនទំនិញ។

CIA First International School

ភាពជាដៃគូក្នុងការបង់ថ្លៃសិក្សាតាមបែបឌីជីថល ផ្តល់ជូនជាកញ្ចប់ពិសេសពីធនាគារ ជូនដល់អាណាព្យាបាល និងបុគ្គលិក និងលើកកម្ពស់ដល់ចំណេះដឹងហិរញ្ញវត្ថុសម្រាប់សិស្សានុសិស្ស។ 

ការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ វីង ចំពោះសហគមន៍

មិនបានបាត់បង់ការយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះសហគមន៍ដែលយើងបម្រើ

ការអប់រំ និងយុវជន

ទឹកប្រាក់ចំនួន 72,807 ដុល្លារអាមេរិក បានឧបត្ថម្ភកម្មដល់វិធី STEM Education Program for Girls នៅសាលា Tomorrow Academy ដែលផ្តល់ការអប់រំ កម្មសិក្សា និងថ្នាក់សិក្សាដល់សិស្សចំនួន 138 នាក់ (កុមារី 88 នាក់)។

ភាពជាសហគ្រិន និងការច្នៃប្រឌិត

ការឧបត្ថម្ភធំទៅកាន់ មជ្ឈមណ្ឌលបណ្តុះធុរកិច្ចថ្មី “តេជោ” កម្មវិធីពន្លឿនអាជីវកម្មថ្នាលឌីជីថល និងឧបត្ថម្ភវគ្គ Turing Hackathon។

បរិស្ថាន និងសុខភាព

បុគ្គលិកជាង 300នាក់ បានសហការជាមួយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋានដើម្បីប្រារព្ធពិធី រុក្ខទិវាជាតិ ជាមួយនឹងការដាំដើមឈើ។ ការបរិច្ចាគឈាមប្រចាំឆ្នាំជាមួយមជ្ឈមណ្ឌលជាតិផ្តល់ឈាម។

រយៈពេល 17 ឆ្នាំដំណើរឈានទៅមុខ

វីង នៅតែបន្ត អ្វីដែលខ្លួនបានធ្វើតាំងពេលគ្រាដំបូង នៅជាមួយប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់ទីកន្លែង ប៉ុន្តែនៅពេលនេះ ជាមួយនឹងថាមពលដ៏ពេញលេញក្នុងនាមជាធនាគារពាណិជ្ជ ផលិតផលឌីជីថលដែលទទួលបានពានរង្វាន់ និងភាពជាដៃគូដែលបើកទូលាយក្នុងតំបន់។