fbpx

អំពីធនាគារ វីង (ខេមបូឌា) ម.ក

ធនាគារ វីង (ខេមបូឌា) ម.ក ជាធនាគារសម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់រូបត្រូវបានជំរុញដោយចក្ខុវិស័យដើម្បីផ្តល់ឱ្យប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់រូបនូវភាពងាយស្រួលក្នុងការទទួលបានសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុដែលចាំបាច់ និង ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការរស់នៅប្រចាំថ្ងៃរបស់ពួកគេ។

ធនាគារវីងបានកែប្រែវិធីដែលប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់រូបទទួលបានសេវាហិរញ្ញវត្ថុដោយណែនាំការផ្ទេរប្រាក់តាមរយៈទូរស័ព្ទចល័តរហ័ស មានសុវត្ថិភាព និងងាយស្រួល ចាប់តាំងពីថ្ងៃទី ១៨ ខែសីហាឆ្នាំ ២០០៨ មកម្ល៉េះ។

សព្វថ្ងៃនេះ ធនាគារវីងបម្រើប្រជាជនកម្ពុជាទាំងមូល ដោយគ្របដណ្តប់១០០% នៃស្រុកនានាក្នុងប្រទេសកម្ពុជា តាមរយៈកម្មវិធីស្មាតហ្វូនវីងប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតថ្មីៗ ភ្នាក់ងារវីងដែលមានជិត ១០.០០០ កន្លែង ដៃគូអាជីវកម្មដែលមានជាង ៥៥.០០០ និងការសហការជាមួយក្រុមហ៊ុនយក្សជាច្រើនក្នុងឧស្សាហកម្មដូចជា៖  Mastercard, MoneyGram,UnionPay,AliPay, WeChat Pay, Western Union, Visa, និង Ria   ជាដើម ។

មានទាំងក្រុមហ៊ុនខ្នាតតូចនិងក្រុមហ៊ុន ខ្នាតធំ កំពុងប្រើសេវាកម្មបើកប្រាក់បៀវត្សនិងសេវាទូទាត់ប្រាក់របស់វីងដែលបង្កើនល្បឿនទូទាត់លឿនជាងមុន។ មានភ្នាក់ងារវីងជាង ៨០ ភាគរយ និងអតិថិជន ៥០ ភាគរយជាស្ត្រីដែលធ្វើឱ្យវីងក្លាយជាឧទាហរណ៍ដ៏ល្អនៃបរិយាបន្នយេនឌ័រនៅក្នុងតំបន់។

ធនាគារវីងប្តេជ្ញាផ្តល់នូវបរិយាបន្នហិរញ្ញវត្ថុ យេនឌ័រ និងឌីជីថលដល់អ្នកមិនមានគណនីធនាគារ និងមិនស្ថិតក្នុងបណ្តាញធនាគារដែលអនុញ្ញាតឱ្យប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់រូបទទួលបាននូវភាពងាយស្រួលនិងសុវត្ថិភាពនៅពេលទទួលបានសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ៕

អំពីធនាគារ វីង (ខេមបូឌា) ម.ក

ធនាគារវីងផ្តល់ជូននូវផលិតផល និងសេវាកម្ម​ហិរញ្ញវត្ថុនាំមុខគេជាច្រើន សម្រាប់អតិថិជនជារូបវន្តបុគ្គល និងសាជីវកម្មនានា។ ផលិតផលទាំងនេះរួមមាន៖ សេវាប្រាក់កម្ចី សេវាប្រាក់បញ្ញើ សេវាសន្សំខ្នាតតូច សេវាណែនាំឥណទាន សេវាផ្ទេរប្រាក់ ការទូទាត់ថ្លៃទឹកភ្លើង និងធានារ៉ាប់រង ព្រមទាំងការបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទូរស័ព្ទ។ លើសពីនេះ ធនាគារវីងផ្តល់ជូនការទូទាត់រាយតាមរយៈ“WingPay” ហើយថែមទាំងមានវេទិកាពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច “ វីងម៉ល” ផងដែរ៕

គុណតម្លៃ

 
ជ័យជំនះ
យើងតែងតែប្រកាន់ខ្ជាប់នូវអាកប្បកិរិយា “ខ្ញុំធ្វើបាន” ដើម្បីធ្វើឲ្យការងារដែលអ្នកដទៃគិតថា មិនអាចទៅរួច ក្លាយជាការងារដែលអាចធ្វើទៅរួច។
 
ភាពច្នៃប្រឌិត
យើងតែងតែធ្វើឲ្យការងារ ឬបរិយាកាសការងារ កាន់តែងាយស្រួល និងមានការអភិវឌ្ឍជាប់ជានិច្ច។
 
បង្រៀន ឬណែនាំ
ពួកយើងតែងតែអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពផ្ទាល់ខ្លួន សិក្សាបន្ថែម និងចែករំលែកទៅកាន់បុគ្គលិកដទៃ។
 
ភាពរីកចម្រើន
ពួកយើងតែងតែរិះរកវិធីសាស្រ្តថ្មីៗដើម្បី អភិវឌ្ឍសមត្ថភាពឲ្យកាន់តែប្រសើរជាងម្សិលមិញ និងដើម្បីរីកចម្រើនជាមួយគ្នា។
 
ភាពល្អឥតខ្ចោះ
យើងតែងតែខិតខំបំពេញការងារអស់ពីកំលាំងកាយចិត្ត ដើម្បីផ្តល់នូវសេវាដ៏ល្អឥតខ្ចោះដល់អតិថិជន។
 
ការគោរព
យើងតែងតែមានភាពយុត្តិធម៌ ក្រមសីលធម៌ និងផ្តល់តម្លៃទៅលើគ្រប់កិច្ចការដែលបុគ្គលិក ឬភាគីពាក់ព័ន្ធបានធ្វើ និងសម្រេចបាន។

ចក្ខុវិស័យ

ផ្តល់នូវនូវដំណោះស្រាយឌីជីថល ដែលមានភាពងាយស្រួលដល់ប្រជាជនកម្ពុជា ដើម្បីជួយឲ្យការរស់នៅរបស់ពួកគេកាន់តែប្រសើរ។

បេសកកម្ម

  • អតិថិជនជាអាទិភាព៖ យើងតែងតែស្វែងយល់ពីតម្រូវការរបស់អតិថិជន និងផ្តល់ជូនសេវាកម្ម ឬផលិតផល ដែលស័ក្តិសមបំផុត និងផ្តល់នូវដំណោះស្រាយដ៏មានប្រសិទ្ធភាព ដើម្បីបំពេញតំរូវការអតិថិជនឲ្យបានទាន់ពេលវេលា។
  • ផ្តោតលើការអភិវឌ្ឍសហគមន៍៖ ងផ្តល់នូវសេវាហិរញ្ញវត្ថុដែលមានភាពងាយស្រួល និងមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់តាមរយៈអេប Wing Bank ដែលរួមបញ្ចូលនូវសេវាហិរញ្ញវត្ថុ និងកាត់បន្ថយវិសមភាពក្នុងសង្គមផងដែរ។
  • បុគ្គលិកជាសសរស្តម្ភ៖ យើងបង្កើតឲ្យមាននូវបរិយាកាសការងារល្អ ដែលអាចធ្វើឲ្យបុគ្គលិកទទួលបានភាពងាយស្រួល ក្នុងការឈានទៅសម្រេចបាននូវអាជីពការងារដែលពួកគេពេញចិត្ត តាមរយៈការអនុវត្តជាក់ស្តែង ដែលនេះគឺជាកត្តាគួបផ្សំមួយ ដែលបង្ហាញពីគុណតម្លៃរបស់យើង។
  • ផ្តល់គុណតម្លៃដល់ភាទុនិក៖ យើងបង្កើតនូវស្តង់ដារអភិបាលកិច្ចសាជីវកម្មដ៏រឹងមាំ ការពារ និងធ្វើឲ្យមានតុល្យភាពផលប្រយោជន៍ របស់ភាទុនិក ក្នុងដំណើរឆ្ពោះទៅសម្រេចបាននូវគោលដៅអាជីវកម្មរយៈពេលខ្លី និងវែង ក៏ដូចជារក្សាជំហរក្នុងការក្លាយជាធនាគារ ដែលផ្តល់នូវសេវាហិរញ្ញវត្ថុដែលមានភាពច្នៃប្រឌិត សម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជា។