អំពីធនាគារ វីង (ខេមបូឌា) ម.ក
ធនាគារ វីង (ខេមបូឌា) ម.ក ជាធនាគារសម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់រូបត្រូវបានជំរុញដោយចក្ខុវិស័យដើម្បីផ្តល់ឱ្យប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់រូបនូវភាពងាយស្រួលក្នុងការទទួលបានសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុដែលចាំបាច់ និង ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការរស់នៅប្រចាំថ្ងៃរបស់ពួកគេ។
ធនាគារវីងបានកែប្រែវិធីដែលប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់រូបទទួលបានសេវាហិរញ្ញវត្ថុដោយណែនាំការផ្ទេរប្រាក់តាមរយៈទូរស័ព្ទចល័តរហ័ស មានសុវត្ថិភាព និងងាយស្រួល ចាប់តាំងពីថ្ងៃទី ១៨ ខែសីហាឆ្នាំ ២០០៨ មកម្ល៉េះ។
សព្វថ្ងៃនេះ ធនាគារវីងបម្រើប្រជាជនកម្ពុជាទាំងមូល ដោយគ្របដណ្តប់១០០% នៃស្រុកនានាក្នុងប្រទេសកម្ពុជា តាមរយៈកម្មវិធីស្មាតហ្វូនវីងប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតថ្មីៗ ភ្នាក់ងារវីងដែលមានជិត ១០.០០០ កន្លែង ដៃគូអាជីវកម្មដែលមានជាង ៥៥.០០០ និងការសហការជាមួយក្រុមហ៊ុនយក្សជាច្រើនក្នុងឧស្សាហកម្មដូចជា៖ Mastercard, MoneyGram,UnionPay,AliPay, WeChat Pay, Western Union, Visa, និង Ria ជាដើម ។
មានទាំងក្រុមហ៊ុនខ្នាតតូចនិងក្រុមហ៊ុន ខ្នាតធំ កំពុងប្រើសេវាកម្មបើកប្រាក់បៀវត្សនិងសេវាទូទាត់ប្រាក់របស់វីងដែលបង្កើនល្បឿនទូទាត់លឿនជាងមុន។ មានភ្នាក់ងារវីងជាង ៨០ ភាគរយ និងអតិថិជន ៥០ ភាគរយជាស្ត្រីដែលធ្វើឱ្យវីងក្លាយជាឧទាហរណ៍ដ៏ល្អនៃបរិយាបន្នយេនឌ័រនៅក្នុងតំបន់។
ធនាគារវីងប្តេជ្ញាផ្តល់នូវបរិយាបន្នហិរញ្ញវត្ថុ យេនឌ័រ និងឌីជីថលដល់អ្នកមិនមានគណនីធនាគារ និងមិនស្ថិតក្នុងបណ្តាញធនាគារដែលអនុញ្ញាតឱ្យប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់រូបទទួលបាននូវភាពងាយស្រួលនិងសុវត្ថិភាពនៅពេលទទួលបានសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ៕

អំពីធនាគារ វីង (ខេមបូឌា) ម.ក
ធនាគារវីងផ្តល់ជូននូវផលិតផល និងសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុនាំមុខគេជាច្រើន សម្រាប់អតិថិជនជារូបវន្តបុគ្គល និងសាជីវកម្មនានា។ ផលិតផលទាំងនេះរួមមាន៖ សេវាប្រាក់កម្ចី សេវាប្រាក់បញ្ញើ សេវាសន្សំខ្នាតតូច សេវាណែនាំឥណទាន សេវាផ្ទេរប្រាក់ ការទូទាត់ថ្លៃទឹកភ្លើង និងធានារ៉ាប់រង ព្រមទាំងការបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទូរស័ព្ទ។ លើសពីនេះ ធនាគារវីងផ្តល់ជូនការទូទាត់រាយតាមរយៈ“WingPay” ហើយថែមទាំងមានវេទិកាពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច “ វីងម៉ល” ផងដែរ៕
គុណតម្លៃ
យើងតែងតែប្រកាន់ខ្ជាប់នូវអាកប្បកិរិយា “ខ្ញុំធ្វើបាន” ដើម្បីធ្វើឲ្យការងារដែលអ្នកដទៃគិតថា មិនអាចទៅរួច ក្លាយជាការងារដែលអាចធ្វើទៅរួច។
យើងតែងតែធ្វើឲ្យការងារ ឬបរិយាកាសការងារ កាន់តែងាយស្រួល និងមានការអភិវឌ្ឍជាប់ជានិច្ច។
ពួកយើងតែងតែអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពផ្ទាល់ខ្លួន សិក្សាបន្ថែម និងចែករំលែកទៅកាន់បុគ្គលិកដទៃ។
ពួកយើងតែងតែរិះរកវិធីសាស្រ្តថ្មីៗដើម្បី អភិវឌ្ឍសមត្ថភាពឲ្យកាន់តែប្រសើរជាងម្សិលមិញ និងដើម្បីរីកចម្រើនជាមួយគ្នា។
យើងតែងតែខិតខំបំពេញការងារអស់ពីកំលាំងកាយចិត្ត ដើម្បីផ្តល់នូវសេវាដ៏ល្អឥតខ្ចោះដល់អតិថិជន។
យើងតែងតែមានភាពយុត្តិធម៌ ក្រមសីលធម៌ និងផ្តល់តម្លៃទៅលើគ្រប់កិច្ចការដែលបុគ្គលិក ឬភាគីពាក់ព័ន្ធបានធ្វើ និងសម្រេចបាន។
ចក្ខុវិស័យ
ផ្តល់នូវនូវដំណោះស្រាយឌីជីថល ដែលមានភាពងាយស្រួលដល់ប្រជាជនកម្ពុជា ដើម្បីជួយឲ្យការរស់នៅរបស់ពួកគេកាន់តែប្រសើរ។
បេសកកម្ម
- អតិថិជនជាអាទិភាព៖ យើងតែងតែស្វែងយល់ពីតម្រូវការរបស់អតិថិជន និងផ្តល់ជូនសេវាកម្ម ឬផលិតផល ដែលស័ក្តិសមបំផុត និងផ្តល់នូវដំណោះស្រាយដ៏មានប្រសិទ្ធភាព ដើម្បីបំពេញតំរូវការអតិថិជនឲ្យបានទាន់ពេលវេលា។
- ផ្តោតលើការអភិវឌ្ឍសហគមន៍៖ ងផ្តល់នូវសេវាហិរញ្ញវត្ថុដែលមានភាពងាយស្រួល និងមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់តាមរយៈអេប Wing Bank ដែលរួមបញ្ចូលនូវសេវាហិរញ្ញវត្ថុ និងកាត់បន្ថយវិសមភាពក្នុងសង្គមផងដែរ។
- បុគ្គលិកជាសសរស្តម្ភ៖ យើងបង្កើតឲ្យមាននូវបរិយាកាសការងារល្អ ដែលអាចធ្វើឲ្យបុគ្គលិកទទួលបានភាពងាយស្រួល ក្នុងការឈានទៅសម្រេចបាននូវអាជីពការងារដែលពួកគេពេញចិត្ត តាមរយៈការអនុវត្តជាក់ស្តែង ដែលនេះគឺជាកត្តាគួបផ្សំមួយ ដែលបង្ហាញពីគុណតម្លៃរបស់យើង។
- ផ្តល់គុណតម្លៃដល់ភាទុនិក៖ យើងបង្កើតនូវស្តង់ដារអភិបាលកិច្ចសាជីវកម្មដ៏រឹងមាំ ការពារ និងធ្វើឲ្យមានតុល្យភាពផលប្រយោជន៍ របស់ភាទុនិក ក្នុងដំណើរឆ្ពោះទៅសម្រេចបាននូវគោលដៅអាជីវកម្មរយៈពេលខ្លី និងវែង ក៏ដូចជារក្សាជំហរក្នុងការក្លាយជាធនាគារ ដែលផ្តល់នូវសេវាហិរញ្ញវត្ថុដែលមានភាពច្នៃប្រឌិត សម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជា។

