fbpx

វីងឌីជីថលឡូន គឺជាទំនើបកម្មនៃការស្នើសុំកម្ចីបែបឌីជីថលដែលមានភាពងាយស្រួល រហ័ស និងសុវត្ថិភាព។ ចំណុចដែលធ្វើឲ្យវីងឌីជីថលឡូនលេចធ្លោជាងគេនៅប្រទេសកម្ពុជានោះគឺស្នើភ្លាម ទទួលបានលទ្ធផលភ្លាមៗ ដោយចំណាយពេលមិនដល់ ៥នាទី

 

*លក្ខណៈពិសេស

  • ទំហំកម្ចី: ចាប់ពី $20 រហូតដល់ $50,000
  • រយៈពេលកម្ចី: បានរហូតដល់ ៣៦ ខែ
  • អត្រាការប្រាក់ ប្រកួតប្រជែង
  • ស្នើបាន ២៥​ ខេត្តក្រុង
  • គ្មានទ្រព្យបញ្ចាំ គ្មានអ្នកធានា
  • មិនតម្រូវឯកសារសំរាប់អតិថិជនដែលត្រូវបានកំណត់ ឬឯកសារងាយៗ មិនស្មុគស្មាញ
 

ដោនឡូតអេប Wing Bank ឥឡូវនេះ!

សូមចុចរូប Store ខាងក្រោម ដើម្បីដោនឡូតយកកម្មវិធី Wing Bank App ពី​ Apple​ Store​ ឬ​ Google​ Play​ Store។ បន្ទាប់ពីដោនឡូតរួចហើយ គ្រាន់តែអនុវត្តតាមការណែនាំជាការស្រេច!

get wing app on Google Play     wing app available on AppStore

សំណួរគេសួរញឹកញាប់

  • 1. តើវីងឌីជីថលឡូន គឺជាអ្វី?

    កម្ចីវីងឌីជីថលឡូន គឺជាកម្ចីឌីជីថលរហ័សទាន់ចិត្ត ងាយស្រួល និងមានសុវត្ថិភាព ផ្ដល់ជូនសម្រាប់យអតិថិជនវីងទាំងអស់ដូចជា អតិថិជនប្រើប្រាស់គណនីប្រាក់បៀវត្សវីង ពាណិជ្ជករ ភ្នាក់ងារ វីង និងប្រជាជនកម្ពុជាទាំងអស់។ អតិថិជនអាចស្នើកម្ចីតាមរយៈអេប Wing Bank, តាមភ្នាក់ងារ វីងទូទាំងប្រទេស ឬនៅតាមសាខាធនាគាវីង ដែលនៅជិត។ ហើយអាចទទួលកម្ចីបាន រហូតដល់ $50,000។
  • 2. តើអតិថិជនណាខ្លះអាចស្នើសុំវីងឌីជីថលឡូនបាន

    អតិថិជនទាំងអស់ដែលមានអាយុចាប់ពី 18 - 65 ឆ្នាំ។
  • 3. តើខ្ញុំអាចស្នើសុំកម្ចីឌីជីថលបានដោយរបៀបណា?

    អ្នកអាចស្នើកម្ចីវីងឌីជីថលឡូននេះបាន តាមអេប Wing Bank, ភ្នាក់ងារ វីង, ឬនៅគ្រប់សាខាធនាគារ វីង ទូទាំងប្រទេស។ សម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិតពីរបៀបស្នើសុំ ចុចទីនេះ
  • 4. ខ្ញុំមិនចេះស្នើកម្ចីដោយខ្លួនឯងទេ តើខ្ញុំអាចឲ្យភ្នាក់ងារវីងជួយស្នើឲ្យខ្ញុំបានដែរឬទេ?

    ប្រាកដណាស់ អ្នកអាចទៅកាន់ភ្នាក់ងារ វីង ឬធនាគារ វីង ដើម្បីស្នើកម្ចីបាន។
  • 5. តើការស្នើសុំកម្ចីនៅភ្នាក់ងារវីង ត្រូវបង់ថ្លៃសេវាបន្ថែមដែរឬទេ?

    មិនតម្រូវអោយបង់សេវាបន្ថែមនោះទេ។
  • 6. ហេតុអ្វីបានជាខ្ញុំត្រូវជ្រើសរើសប្រើប្រាស់កម្ចីវីងឌីជីថលឡូន?

    ព្រោះកម្ចីវីងឌីជីថលឡូនមានភាពងាយស្រួល រហ័ស និងអាចទទួលបានការអនុម័តភ្លាមៗ ដោយមិនចាំបាច់រង់ចាំយូរ។
  • 7. តើកម្ចីនេះមានអត្រាការប្រាក់ប៉ុន្មានភាគរយ?

    អត្រាការប្រាក់នឹងបង្ហាញនៅពេលអ្នកស្នើកម្ចីដោយផ្ទាល់ ហើយអាចប្រែប្រួលទៅតាមប្រភេទនៃកម្ចីដែលអ្នកបានស្នើសុំ (អត្រាការប្រាក់ប្រកួតប្រជែងត្រឹម 1% ក្នុងមួយខែ)។
  • 8. តើរយៈពេលកម្ចីបានប៉ុន្មានខែ?

    រយៈពេលកម្ចីនឹងបង្ហាញនៅពេលអ្នកស្នើ ហើយអាចប្រែប្រួលទៅតាមប្រភេទនៃកម្ចីដែលអ្នកបានស្នើសុំ (រយៈពេលវែងរហូតដល់ 36 ខែ)។
  • 9. តើទំហំកម្ចីវីងឌីជីថលឡូននេះច្រើនបំផុតប៉ុន្មាន?

    ទំហំកម្ចីធំបំផុតបានរហូតដល់ $50,000។
  • 10. តើកម្ចីវីងឌីជីថលឡូន តម្រូវឲ្យមានទ្រព្យបញ្ចាំ ឬអ្នកធានាដែរឬទេ?

    មិនតម្រូវនោះទេ។
  • 11. តើមានការគិតថ្លៃសេវាផ្សេងៗសម្រាប់កម្ចីនេះដែរឬទេ?

    ថ្លៃសេវាផ្សេងៗនឹងបង្ហាញនៅពេលអ្នកស្នើកម្ចី ហើយអាចប្រែប្រួលទៅតាមប្រភេទនៃកម្ចីដែលអ្នកបានស្នើសុំ។
  • 12. តើរយៈពេលយូរប៉ុណ្ណាទើបខ្ញុំអាចទទួលបានការអនុម័តកម្ចី?

    អ្នកនឹងទទួលបានការអនុម័តកម្ចីភ្លាមៗ ដោយមិនចាំបាច់រង់ចាំ។
  • 13. តើកម្ចីនេះអាចទទួលបានទឹកប្រាក់ភ្លាមៗដែរឬទេ?

    បានភ្លាមៗតែម្ដង! តែក៏មានកម្ចីខ្លះត្រូវការពេលវេលាបន្តិចក្នុងការផ្ដល់កម្ចី។
  • 14. តើខ្ញុំទទួលបានទឹកប្រាក់កម្ចីតាមវិធីណា?

    ទឹកប្រាក់កម្ចីនឹងត្រូវបញ្ចូលទៅក្នុងគណនី វីងរបស់លោកអ្នកភ្លាមៗបន្ទាប់ពីការអនុម័តបានរួចរាល់។
  • 15. តើខ្ញុំអាចបង់សងប្រចាំខែតាមរបៀបណាខ្លះ?

    ប្រព័ន្ធ នឹងធ្វើការកាត់ទឹកប្រាក់ដោយស្វ័យប្រវត្តិចេញពីគណនី វីងរបស់លោកអ្នកនៅថ្ងៃកំណត់សង ឬនៅថ្ងៃបើកប្រាក់បៀវត្ស អាស្រ័យទៅតាមខចែង និងលក្ខខណ្ឌ ដែលអ្នកបានព្រមព្រៀង។ ឬអ្នកអាចអ្នកអាចបង់សង តាមអេប Wing Bank, ភ្នាក់ងារ វីង ឬធនាគារ វីងគ្រប់សាខា។
  • 16. តើខ្ញុំអាចបង់ផ្ដាច់កម្ចីនេះតាមរបៀបណា?

    អ្នកអាចបង់ផ្ដាច់កម្ចីវីងឌីជីថលឡូននេះបានតាមអេប Wing Bank, ភ្នាក់ងារ វីង ឬធនាគារ វីងគ្រប់សាខា។
  • 17. តើធនាគារ វីង ធ្វើការឆែក CBC ដែរឬទេ?

    ដើម្បីគោរពតាមបទបញ្ញត្តិ, ធនាគារ វីងនឹងធ្វើការឆែក CBC។ ហើយអតិថិជន ត្រូវយល់ព្រម ឲ្យមានការឆែក CBC នេះមុនពេលដាក់ស្នើកម្ចី។
  • 18. តើការបង់សងយឺត អាចមានផលប៉ះពាល់ដល់ប្រវត្តិកម្ចីរបស់ខ្ញុំនៅ CBC ដែរឬទេ?

    ការបង់យឺតយ៉ាវនឹងត្រូវបានបង្ហាញនៅក្នុងកំណត់ត្រា​ CBC ទាំងអស់។
  • 19. តើមានការផាកពិន័យសម្រាប់ការបង់សងយឺតដែរឬទេ?

    លោកអ្នកត្រូវបានលើកទឹកចិត្តឲ្យធ្វើការបង់សង ឲ្យបានទាន់ពេល ដើម្បីទទួលបានប្រវត្តិឥណទានល្អ។ ប្រសិនជាមានការបង់សងយឺតយ៉ាវ អ្នកនឹងតម្រូវឲ្យបង់ការប្រាក់បន្ថែម។ ដែលគិតអត្រា 2.25% ក្នុងមួយខែ ពីលើប្រាក់ដើម និងការប្រាក់។
  • 20. ប្រសិនបើខ្ញុំមានចម្ងល់បន្ថែមពាក់ព័ន្ធ នឹងកម្ចីវីងឌីជីថលឡូន តើខ្ញុំអាចទំនាក់ទំនងខាងណាបាន?

    អ្នកអាចទំនាក់ទំនងមកសេវាបម្រើអតិថិជន តាមរយៈលេខ 023 9999 89/ 012 999 489 ឬអាចអញ្ជើញទៅកាន់ភ្នាក់ងារ វីង ឬធនាគារ វីងណាមួយដែលនៅជិតអ្នក។
  • 21. តើខ្ញុំអាចពិនិត្យមើលតារាងសងប្រាក់ដោយរបៀបណា?

    អ្នកអាចចុចលើមុខងារ “វីងឌីជីថលឡូន” នៅក្នុងអេប Wing Bank រួចចុចលើលេខកម្ចីណាមួយ ដែលលោកអ្នកចង់ពិនិត្យ។
  • 22. តើខ្ញុំអាចដឹងថាសំណើកម្ចីរបស់ខ្ញុំត្រូវបានអនុម័តដោយរបៀបណា? តើធ្វើដូចម្តេចទើបខ្ញុំអាចពិនិត្យមើលស្ថានភាពសំណើកម្ចីរបស់ខ្ញុំបាន?

    អ្នកនឹងទទួលបានសារជូនដំណឹងតាមរយៈអេប Wing Bank និងសារ (SMS) នៅពេលដែលកម្ចីត្រូវបានអនុម័ត។ អ្នកក៏អាចពិនិត្យមើលស្ថានភាពសំណើកម្ចី ដោយចុចលើមុខងារ “វីងឌីជីថលឡូន” នៅក្នុងអេប Wing Bank រួចពិនិត្យមើលសំណើកម្ចី របស់អ្នក។
  • 23. តើតម្រូវឲ្យមានឯកសារអ្វីខ្លះដើម្បីស្នើសុំកម្ចី?

    សម្រាប់អតិថិជនខ្លះគឺមិនតម្រូវអោយមានឯកសារអ្វីឡើយ តែសម្រាប់អតិថិជនខ្លះតម្រូវអោយមានឯកសារចម្បងមួយចំនួន។