វីងឌីជីថលឡូន គឺជាទំនើបកម្មនៃការស្នើសុំកម្ចីបែបឌីជីថលដែលមានភាពងាយស្រួល រហ័ស និងសុវត្ថិភាព។ ចំណុចដែលធ្វើឲ្យវីងឌីជីថលឡូនលេចធ្លោជាងគេនៅប្រទេសកម្ពុជានោះគឺស្នើភ្លាម ទទួលបានលទ្ធផលភ្លាមៗ ដោយចំណាយពេលមិនដល់ ៥នាទី
*លក្ខណៈពិសេស
- ទំហំកម្ចី: ចាប់ពី $20 រហូតដល់ $50,000
- រយៈពេលកម្ចី: បានរហូតដល់ ៣៦ ខែ
- អត្រាការប្រាក់ ប្រកួតប្រជែង
- ស្នើបាន ២៥ ខេត្តក្រុង
- គ្មានទ្រព្យបញ្ចាំ គ្មានអ្នកធានា
- មិនតម្រូវឯកសារសំរាប់អតិថិជនដែលត្រូវបានកំណត់ ឬឯកសារងាយៗ មិនស្មុគស្មាញ
ដោនឡូតអេប Wing Bank ឥឡូវនេះ!
សូមចុចរូប Store ខាងក្រោម ដើម្បីដោនឡូតយកកម្មវិធី Wing Bank App ពី Apple Store ឬ Google Play Store។ បន្ទាប់ពីដោនឡូតរួចហើយ គ្រាន់តែអនុវត្តតាមការណែនាំជាការស្រេច!
សំណួរគេសួរញឹកញាប់
1. តើវីងឌីជីថលឡូន គឺជាអ្វី?
កម្ចីវីងឌីជីថលឡូន គឺជាកម្ចីឌីជីថលរហ័សទាន់ចិត្ត ងាយស្រួល និងមានសុវត្ថិភាព ផ្ដល់ជូនសម្រាប់យអតិថិជនវីងទាំងអស់ដូចជា អតិថិជនប្រើប្រាស់គណនីប្រាក់បៀវត្សវីង ពាណិជ្ជករ ភ្នាក់ងារ វីង និងប្រជាជនកម្ពុជាទាំងអស់។ អតិថិជនអាចស្នើកម្ចីតាមរយៈអេប Wing Bank, តាមភ្នាក់ងារ វីងទូទាំងប្រទេស ឬនៅតាមសាខាធនាគាវីង ដែលនៅជិត។ ហើយអាចទទួលកម្ចីបាន រហូតដល់ $50,000។2. តើអតិថិជនណាខ្លះអាចស្នើសុំវីងឌីជីថលឡូនបាន
អតិថិជនទាំងអស់ដែលមានអាយុចាប់ពី 18 - 65 ឆ្នាំ។3. តើខ្ញុំអាចស្នើសុំកម្ចីឌីជីថលបានដោយរបៀបណា?
អ្នកអាចស្នើកម្ចីវីងឌីជីថលឡូននេះបាន តាមអេប Wing Bank, ភ្នាក់ងារ វីង, ឬនៅគ្រប់សាខាធនាគារ វីង ទូទាំងប្រទេស។ សម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិតពីរបៀបស្នើសុំ ចុចទីនេះ4. ខ្ញុំមិនចេះស្នើកម្ចីដោយខ្លួនឯងទេ តើខ្ញុំអាចឲ្យភ្នាក់ងារវីងជួយស្នើឲ្យខ្ញុំបានដែរឬទេ?
ប្រាកដណាស់ អ្នកអាចទៅកាន់ភ្នាក់ងារ វីង ឬធនាគារ វីង ដើម្បីស្នើកម្ចីបាន។5. តើការស្នើសុំកម្ចីនៅភ្នាក់ងារវីង ត្រូវបង់ថ្លៃសេវាបន្ថែមដែរឬទេ?
មិនតម្រូវអោយបង់សេវាបន្ថែមនោះទេ។6. ហេតុអ្វីបានជាខ្ញុំត្រូវជ្រើសរើសប្រើប្រាស់កម្ចីវីងឌីជីថលឡូន?
ព្រោះកម្ចីវីងឌីជីថលឡូនមានភាពងាយស្រួល រហ័ស និងអាចទទួលបានការអនុម័តភ្លាមៗ ដោយមិនចាំបាច់រង់ចាំយូរ។7. តើកម្ចីនេះមានអត្រាការប្រាក់ប៉ុន្មានភាគរយ?
អត្រាការប្រាក់នឹងបង្ហាញនៅពេលអ្នកស្នើកម្ចីដោយផ្ទាល់ ហើយអាចប្រែប្រួលទៅតាមប្រភេទនៃកម្ចីដែលអ្នកបានស្នើសុំ (អត្រាការប្រាក់ប្រកួតប្រជែងត្រឹម 1% ក្នុងមួយខែ)។8. តើរយៈពេលកម្ចីបានប៉ុន្មានខែ?
រយៈពេលកម្ចីនឹងបង្ហាញនៅពេលអ្នកស្នើ ហើយអាចប្រែប្រួលទៅតាមប្រភេទនៃកម្ចីដែលអ្នកបានស្នើសុំ (រយៈពេលវែងរហូតដល់ 36 ខែ)។9. តើទំហំកម្ចីវីងឌីជីថលឡូននេះច្រើនបំផុតប៉ុន្មាន?
ទំហំកម្ចីធំបំផុតបានរហូតដល់ $50,000។10. តើកម្ចីវីងឌីជីថលឡូន តម្រូវឲ្យមានទ្រព្យបញ្ចាំ ឬអ្នកធានាដែរឬទេ?
មិនតម្រូវនោះទេ។11. តើមានការគិតថ្លៃសេវាផ្សេងៗសម្រាប់កម្ចីនេះដែរឬទេ?
ថ្លៃសេវាផ្សេងៗនឹងបង្ហាញនៅពេលអ្នកស្នើកម្ចី ហើយអាចប្រែប្រួលទៅតាមប្រភេទនៃកម្ចីដែលអ្នកបានស្នើសុំ។12. តើរយៈពេលយូរប៉ុណ្ណាទើបខ្ញុំអាចទទួលបានការអនុម័តកម្ចី?
អ្នកនឹងទទួលបានការអនុម័តកម្ចីភ្លាមៗ ដោយមិនចាំបាច់រង់ចាំ។13. តើកម្ចីនេះអាចទទួលបានទឹកប្រាក់ភ្លាមៗដែរឬទេ?
បានភ្លាមៗតែម្ដង! តែក៏មានកម្ចីខ្លះត្រូវការពេលវេលាបន្តិចក្នុងការផ្ដល់កម្ចី។14. តើខ្ញុំទទួលបានទឹកប្រាក់កម្ចីតាមវិធីណា?
ទឹកប្រាក់កម្ចីនឹងត្រូវបញ្ចូលទៅក្នុងគណនី វីងរបស់លោកអ្នកភ្លាមៗបន្ទាប់ពីការអនុម័តបានរួចរាល់។15. តើខ្ញុំអាចបង់សងប្រចាំខែតាមរបៀបណាខ្លះ?
ប្រព័ន្ធ នឹងធ្វើការកាត់ទឹកប្រាក់ដោយស្វ័យប្រវត្តិចេញពីគណនី វីងរបស់លោកអ្នកនៅថ្ងៃកំណត់សង ឬនៅថ្ងៃបើកប្រាក់បៀវត្ស អាស្រ័យទៅតាមខចែង និងលក្ខខណ្ឌ ដែលអ្នកបានព្រមព្រៀង។ ឬអ្នកអាចអ្នកអាចបង់សង តាមអេប Wing Bank, ភ្នាក់ងារ វីង ឬធនាគារ វីងគ្រប់សាខា។16. តើខ្ញុំអាចបង់ផ្ដាច់កម្ចីនេះតាមរបៀបណា?
អ្នកអាចបង់ផ្ដាច់កម្ចីវីងឌីជីថលឡូននេះបានតាមអេប Wing Bank, ភ្នាក់ងារ វីង ឬធនាគារ វីងគ្រប់សាខា។17. តើធនាគារ វីង ធ្វើការឆែក CBC ដែរឬទេ?
ដើម្បីគោរពតាមបទបញ្ញត្តិ, ធនាគារ វីងនឹងធ្វើការឆែក CBC។ ហើយអតិថិជន ត្រូវយល់ព្រម ឲ្យមានការឆែក CBC នេះមុនពេលដាក់ស្នើកម្ចី។18. តើការបង់សងយឺត អាចមានផលប៉ះពាល់ដល់ប្រវត្តិកម្ចីរបស់ខ្ញុំនៅ CBC ដែរឬទេ?
ការបង់យឺតយ៉ាវនឹងត្រូវបានបង្ហាញនៅក្នុងកំណត់ត្រា CBC ទាំងអស់។19. តើមានការផាកពិន័យសម្រាប់ការបង់សងយឺតដែរឬទេ?
លោកអ្នកត្រូវបានលើកទឹកចិត្តឲ្យធ្វើការបង់សង ឲ្យបានទាន់ពេល ដើម្បីទទួលបានប្រវត្តិឥណទានល្អ។ ប្រសិនជាមានការបង់សងយឺតយ៉ាវ អ្នកនឹងតម្រូវឲ្យបង់ការប្រាក់បន្ថែម។ ដែលគិតអត្រា 2.25% ក្នុងមួយខែ ពីលើប្រាក់ដើម និងការប្រាក់។20. ប្រសិនបើខ្ញុំមានចម្ងល់បន្ថែមពាក់ព័ន្ធ នឹងកម្ចីវីងឌីជីថលឡូន តើខ្ញុំអាចទំនាក់ទំនងខាងណាបាន?
អ្នកអាចទំនាក់ទំនងមកសេវាបម្រើអតិថិជន តាមរយៈលេខ 023 9999 89/ 012 999 489 ឬអាចអញ្ជើញទៅកាន់ភ្នាក់ងារ វីង ឬធនាគារ វីងណាមួយដែលនៅជិតអ្នក។21. តើខ្ញុំអាចពិនិត្យមើលតារាងសងប្រាក់ដោយរបៀបណា?
អ្នកអាចចុចលើមុខងារ “វីងឌីជីថលឡូន” នៅក្នុងអេប Wing Bank រួចចុចលើលេខកម្ចីណាមួយ ដែលលោកអ្នកចង់ពិនិត្យ។22. តើខ្ញុំអាចដឹងថាសំណើកម្ចីរបស់ខ្ញុំត្រូវបានអនុម័តដោយរបៀបណា? តើធ្វើដូចម្តេចទើបខ្ញុំអាចពិនិត្យមើលស្ថានភាពសំណើកម្ចីរបស់ខ្ញុំបាន?
អ្នកនឹងទទួលបានសារជូនដំណឹងតាមរយៈអេប Wing Bank និងសារ (SMS) នៅពេលដែលកម្ចីត្រូវបានអនុម័ត។ អ្នកក៏អាចពិនិត្យមើលស្ថានភាពសំណើកម្ចី ដោយចុចលើមុខងារ “វីងឌីជីថលឡូន” នៅក្នុងអេប Wing Bank រួចពិនិត្យមើលសំណើកម្ចី របស់អ្នក។23. តើតម្រូវឲ្យមានឯកសារអ្វីខ្លះដើម្បីស្នើសុំកម្ចី?
សម្រាប់អតិថិជនខ្លះគឺមិនតម្រូវអោយមានឯកសារអ្វីឡើយ តែសម្រាប់អតិថិជនខ្លះតម្រូវអោយមានឯកសារចម្បងមួយចំនួន។