ទទួលយកភាពងាយស្រួល ដែលលោកអ្នកអាចគ្រប់គ្រងវិក្កយបត្រភ្លើងទៅកាន់អគ្គិសនីកម្ពុជា (EDC) កាន់តែងាយស្រួល ដោយមិនចាំបាច់ចំណាយពេលវេលាធ្វើប្រតិបត្តិការដដែលៗ គឺគ្រាន់តែធ្វើការភ្ជាប់ការទូទាត់វិក្កយបត្រដោយស្វ័យប្រវត្តិជាមួយគណនីធនាគារ វីង របស់លោកអ្នក។
បទពិសោធន៍ទូទាត់វិក្កយបត្ររបស់អ្នកនឹងកាន់តែរលូនជាងមុនជាមួយអេប Wing Bank និងអេប EDC។ សម្រួលប្រតិបត្តិការហិរញ្ញវត្ថុរបស់អ្នក និងគ្រប់គ្រងការទូទាត់វិក្កយបត្រអគ្គិសនីកាន់តែងាយស្រួលនៅថ្ងៃនេះ!
អត្ថប្រយោជន៍
សន្សំសំចៃពេលវេលា និងទូទាត់ដោយ សុវត្ថិភាព
ប្រតិបត្តិការទូទាត់ បានភ្លាមៗ
មិនចាំបាច់ចំណាយពេលមកកាន់សាខា ឬទៅកាន់បញ្ជរដោយ ផ្ទាល់
ឥតគិតថ្លៃសេវាបន្ថែម
របៀបភ្ជាប់ការទូទាត់វិក្កយបត្រដោយស្វ័យប្រវត្តិតាមអេប Wing Bank
- ចូលទៅកាន់ អេប Wing Bank
- ចុចលើ “ទូទាត់វិក្កយបត្រ”
- ចុចលើមុខងារ "កាលវិភាគទូទាត់"
ដែលស្ថិតនៅខាងស្តាំដៃផ្នែកខាងលើ - ចុចលើ សញ្ញា (+) រួចជ្រើសរើស បង្កើតថ្មី
- ជ្រើសរើស Electricite du Cambodge
- បញ្ចូលព័ត៌មានចាំបាច់របស់អតិថិជនមាន ដូចជា៖ ចំណងជើងនៃ កាលវិភាគ, លេខសម្គាល់អតិថិជន, រួចចុចធីក លើ ខចែង និងលក្ខខណ្ឌ បន្ទាប់មកចុច ជាវ
- បញ្ចូលលេខកូដ PIN គណនីធនាគារ វីង ដើម្បីបញ្ចប់ការភ្ជាប់!
សំនួរញឹកញាប់
1. តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់ការទូទាត់វិក្កយបត្រភ្លើងដោយស្វ័យប្រវត្តិតាមវិធីណាខ្លះ?
អ្នកអាចភ្ជាប់ការទូទាត់វិក្កយបត្រភ្លើងដោយស្វ័យប្រវត្តិតាមអេប Wing Bank ឬអេប EDC។2. តើការទូទាត់ស្វ័យប្រវត្តិនឹងត្រូវដំណើរការយ៉ាងដូចម្តេច?
បន្ទាប់ពីអ្នកភ្ជាប់ការទូទាត់ដោយស្វ័យប្រវត្តិបានជោគជ័យ នោះប្រាក់នឹងត្រូវកាត់ដោយស្វ័យប្រវត្តិនៅពេលដែល អគ្គិសនីកម្ពុជាទំលាក់ប្រតិបត្តិការដែលត្រូវទូទាត់ ចូលទៅក្នុងប្រព័ន្ធ។3. តើខ្ញុំអាចពិនិត្យមើលប្រតិបត្តិការរបស់ខ្ញុំតាមណា?
អ្នកអាចពិនិត្យមើលប្រតិបត្តិការរបស់អ្នកតាមអេប Wing Bank។4. តើធនាគារ វីងអាចដឹងពីថ្ងៃផុតកំណត់នៃការទូទាត់របស់អតិថិជនដែរឬទេ?
ទេ! ថ្ងៃផុតកំណត់ និងថ្លៃទូទាត់សរុបរបស់អតិថិជន មិនទៀងទាត់នោះទេ, មានតែប្រព័ន្ធរបស់អគ្គិសនីកម្ពុជាប៉ុណ្ណោះដែលដឹង។5. តើមានអ្វីកើតឡើងប្រសិនជាគណនីរបស់អតិថិជនមានសមតុល្យមិនគ្រប់គ្រាន់?
ប្រសិនជាអតិថិជនមានសមតុល្យគណនីមិនគ្រប់គ្រាន់, អគ្គិសនីកម្ពុជានឹងព្យាយាមដំណើរការ ការទូទាត់មួយថ្ងៃម្តងក្នុងរយៈពេល 15 ថ្ងៃជាប់ៗគ្នា រហូតដល់ប្រតិបត្តិការបានជោគជ័យ។6. តើមានអ្វីកើតឡើងប្រសិនជាអតិថិជនមិនបានធ្វើការទូទាត់បន្ទាប់ពី 15 ថ្ងៃនៃការចេញវិក្កយបត្រ?
ប្រសិនជាការទូទាត់មិនបានធ្វើឡើងនៅក្នុងរយៈពេល 15 ថ្ងៃ អគ្គិសនីកម្ពុជានឹងធ្វើការផាកពិន័យ ហើយអតិថិជនតម្រូវឱ្យអញ្ជើញទៅកាន់អគ្គិសនីកម្ពុជាដោយផ្ទាល់ដើម្បីទូទាត់។