fbpx

ធនាគារ វីង ផ្តល់ជូននូវមធ្យោបាយដ៏ងាយស្រួល សម្រាប់អតិថិជនក្នុងការទទួលប្រាក់ដែលផ្ញើមកពីជុំវិញពិភពលោក ចូលទៅក្នុងគណនីធនាគារ វីងរបស់ពួកគេ ដោយឥតគិតថ្លៃ តាមរយៈ SWIFT។ ចំណេញទាំងកម្រៃសេវា និងពេលវេលា, ទទួលយកប្រូម៉ូសិន ជាមួយធនាគារ វីង នៅថ្ងៃនេះ។

INWARD TELEGRAPHIC TRANSFER (USD)

ព័ត៌មានចាំបាច់

FIELD

INSTRUCTION

(field 56a)

Intermediary’s Bank:

KASIKORNBANK PUBLIC COMPANY LIMITED

BANGKOK TH

Swift Code: KASITHBK

(field 57a)

Account with Institution (Beneficiary's Bank):

WING BANK (CAMBODIA) PLC

PHNOM PENH KH

 

Swift Code: WIGCKHPP

 

(field 59)

Beneficiary: 

A/C number:

Beneficiary Name:

Address

(field 70)

Purpose of payment:

ខចែង និងលក្ខខណ្ឌ

  • ការផ្តល់នេះអនុវត្តសម្រាប់តែការផ្ទេរប្រាក់ចូលទៅក្នុងគណនី វីង តាមរយៈ SWIFT ប៉ុណ្ណោះ។
  • ការផ្ទេរចូល មិនត្រូវបានកំណត់ចំនួនទឹកប្រាក់ ហើយមិនគិតថ្លៃសេវាឡើយ
  • ធនាគារ វីង រក្សាសិទ្ធិក្នុងការកែប្រែ ការផ្តល់ជូននេះដោយមិនចាំបាច់ជូនដំណឹងជាមុន។

តើយើងអាចជួយបានដោយរបៀបណា?

CTA

សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមអញ្ជើញមកកាន់សាខាធនាគារ វីង ណាមួយដែលនៅជិតលោកអ្នក ឬ ទំនាក់ទំនងមកកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនរបស់យើង តាមរយៈ

CTA

សំនួរ ចម្លើយ Inward Telegraphic Transfer

  • 1. តើ​អ្វី​ទៅ​ជា ​Inward Remittance ឬ Inward Telegraphic Transfer (ITT)?

    Inward Remittance គឺជាសេវាផ្ទេរប្រាក់ចូលពីក្រៅប្រទេសសម្រាប់បុគ្គល ឬគ្រឹះស្ថាន សហគ្រាសទាំងឡាយមកប្រទេសកម្ពុជាតាមរយៈប្រពន្ធ័ SWIFT ទូទាំងពិភពលោក

  • 2. តើអតិថិជនតម្រូវអោយមានអ្វីខ្លះដើម្បីអាចប្រើប្រាស់សេវា ITT​​ បាន?

    អតិថិជនតម្រូវត្រូវតែមានគណនីជាមួយធនាគារវីង

     

  • 3. តើលេខកូដ SWIFT​ របស់ធនាគារ វីង ជាអ្វី?

    SWIFT កូដរបស់ធនាគារ គឺ WIGCKHPP

  • 4. តើត្រូវចំណាយពេលប៉ុន្មានសម្រាប់ការទទួលប្រាក់?

    'ជាធម្មតា ដំណើរការផ្ទេរប្រាក់ចូលពីក្រៅប្រទេសមានរយៈពេល 3 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ

  • 5. តើអ្វីទៅជាអាសយដ្ឋានរបស់ធនាគារ វីងដែលត្រូវបំពេញទម្រង់បែបបទសម្រាប់​​​ ITT?

    'អាសយដ្ឋានការិយាល័យកណ្តាលរបស់ធនាគារ វីង គឺលេខ 721 មហាវិថីព្រះមុនីវង្ស ភ្នំពេញ 12304 ប្រទេសកម្ពុជា

  • 6. តើចំនួនអតិបរមាសម្រាប់ការផ្ទេរប្រាក់ចូលបានប៉ុន្មាន?

    ចំនួនអតិបរមាសម្រាប់ការផ្ទេរចូលគឺគ្មានដែនកំណត់

  • 7. តើសេវា ITT អាចទទួលបានពីប្រទេសណាខ្លះ?

    បានគ្រប់ប្រទេស

  • 8. តើធ្វើដូចម្តេចដើម្បីបដិសេធ ឬប្រគល់ប្រាក់ត្រឡប់ទៅអ្នកផ្ញើវិញ?

    1. ទាក់ទងអ្នកផ្ញើដើម្បីស្នើសុំដកប្រាក់ផ្ទេរវិញ
    2. ទំនាក់ទំនងមកកាន់សេវាបម្រើអតិថិជន របស់យើង (023 999 989 / 012 999 489)
    3. ទៅកាន់សាខាធនាគារវីងដែលនៅជិតបំផុត

  • 9. តើធ្វើដូចម្តេចដើម្បីទទួលបាន ITT​ ដោយឥតគិតថ្លៃសេវា? តើលក្ខខណ្ឌតម្រូវអ្វីខ្លះដើម្បីទទួលបានការផ្តល់ជូនពិសេសនេះ?

    អតិថិជនទាំងអស់អាចទទួលបាន ITT​ ដោយឥតគិតថ្លៃសេវា ដរាបណាលោកអ្នកមានគណនីជាមួយធនាគារវីង ទាំងគណនីចរន្ត និងគណនីសន្សំ។ យើងសូមណែនាំអ្នកឱ្យបើកគណនីជា ដុល្លារ សម្រាប់ការទទួលប្រាក់បញ្ញើនានា

  • 10. តើ​ថ្លៃសេវា​ធម្មតារបស់ ITT ​ដែល​មិន​មាន​ប្រូម៉ូសិនប៉ុន្មាន?​

    ថ្លៃសេវាធម្មតាគឺ 0.10% នៃចំនួនទឹកប្រាក់ផ្ទេរសរុប ឬអប្បបរមា 10 ដុល្លារ

  • 11. តើតាមរយៈសេវា​ ITT ខ្ញុំអាចទទួលប្រាក់ចូលក្នុងគណនីផ្ទាល់ដែរឬទេ? តើខ្ញុំនឹងទទួលបានការជូនដំណឹងនៅពេលខ្ញុំទទួលប្រាក់ដែរឬទេ?

    ប្រសិនបើអ្នកមានអេប Wing Bank របស់យើងនៅលើទូរស័ព្ទដៃរបស់អ្នក អ្នកប្រាកដជាទទួលបានការជូនដំណឹងនៅលើកម្មវិធីរបស់អ្នកដើម្បីបញ្ជាក់ថាអ្នកទទួលបានប្រាក់

  • 12. ប្រសិនបើខ្ញុំចង់ធ្វើ OTT តើខ្ញុំត្រូវធ្វើដូចម្ដេច?

    សូមចូលទៅកាន់សាខាណាមួយរបស់យើងសម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិត

  • 13. ខ្ញុំមានចម្ងល់ទៅលើអត្រាប្តូរប្រាក់។ តើខ្ញុំអាចទទួលបានប៉ុន្មានរូបិយប័ណ្ណតាមរយៈធនាគារ វីង ឥឡូវនេះ?

    យើងបើកសម្រាប់តែប្រាក់ដុល្លារតែប៉ុណ្ណោះ