វីងឌីជីថលឡូន គឺជាផលិតផលកម្ចី ដែលអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនទទួលបានប្រាក់កម្ចីបានកាន់តែរហ័ស។ ជាមួយអេប Wing Bank ដែលងាយស្រួលប្រើ អ្នកអាចស្នើកម្ចីបានគ្រប់ពេលវេលា គ្រប់ទីកន្លែង ដែលជាជម្រើសដ៏ងាយស្រួល និងស័ក្តិសមសម្រាប់អ្នកដែលមានតម្រូវការសាច់ប្រាក់បន្ទាន់។

អត្ថប្រយោជន៍
- មិនតម្រូវឱ្យមានទ្រព្យបញ្ចាំ ឬអ្នកធានា
- ដំណើរការស្នើសុំតាមអេប Wing Bank មានភាពរហ័ស និងងាយស្រួល
- អត្រាការប្រាក់ប្រកួតប្រជែង
- ទទួលបានការអនុម័តរហ័សទាន់ចិត្ត
- ប្រាក់នឹងត្រូវវេរចូលគណនីធនាគារ វីងអ្នកភ្លាមៗបន្ទាប់ពីការអនុម័តរួចរាល់
- ភាពបត់បែននៃការប្រើប្រាស់កម្ចី - អ្នកអាចទទួលយកប្រាក់កម្ចីតែមួយចំនួនដែលអ្នកត្រូវការ ដើម្បីកាត់បន្ថយការចំណាយលើ អត្រាការប្រាក់
- ការប្រាក់ត្រូវបានគណនាជារៀងរាល់ថ្ងៃ ហើយអ្នកអាចទូទាត់សងវិញក្នុងរយៈពេលពីរបីថ្ងៃក្រោយ
- ស្នើកម្ចីបានយ៉ាងងាយតាមអេប Wing Bank
តម្រូវការ
ដើម្បីមានសិទ្ធស្នើកម្ចីវីងឌីជីថលឡូន អ្នកត្រូវតែ៖
- មានអាយុយ៉ាងតិច 18 ឆ្នាំឡើងទៅ
- មានលទ្ធភាពបំពេញតាមតម្រូវការរបស់ក្រុមហ៊ុន
- ជាបុគ្គលិកដែលមានសុពលភាព នៅតាមស្ថាប័ន ឬក្រុមហ៊ុន(លិខិតបញ្ជាក់ការងារ ឬកុងត្រា)
- មានអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬលិខិតឆ្លងដែនដែលមានសុពលភាព
- មានលិខិតបញ្ជាក់ទីលំនៅពីអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន
- ឬឯកសារតម្រូវផ្សេងទៀត
ត្រៀមខ្លួនទទួលបានកម្ចីហើយឬនៅ?
នៅរៀងរាល់ពេលដែលអ្នកត្រូវការប្រាក់កាសបន្ទាន់ គ្រាន់តែដោនឡូតអេប Wing Bank ហើយស្នើកម្ចីវីងឌីជីថលឡូនបានភ្លាម ។ ប្រសិនជាអ្នកមិនទាន់មានអេបទេ សូមចូលទៅកាន់ App Store ឬស្កេនកូដ QR ដើម្បីដោនឡូត។

សំណួរញឹកញាប់
1. តើវីងឌីជីថលឡូន គឺជាអ្វី?
កម្ចីវីងឌីជីថលឡូន គឺជាសេវាផ្តល់ប្រាក់កម្ចីដែលមានភាពរហ័ស ងាយស្រួល និងសុវត្ថិភាព ដែលផ្តល់ជូនដោយធនាគារ វីង ទៅកាន់គ្រប់អតិថិជនទាំងអស់។ ដែលរួមមានអតិថិជន ដែលបើកប្រាក់បៀវត្សតាមវីង ពាណិជ្ជករ ភ្នាក់ងារ ឬសាធារណជនទូទៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ អតិថិជនអាចស្នើកម្ចីបានយ៉ាងងាយស្រួលតាមអេប Wing Bank ភ្នាក់ងារវីងទូទាំងប្រទេស ឬសាខាធនាគារ វីងណាមួយ។ ទំហំកម្ចីអតិបរមាដែលទទួលបានគឺ 50,000 ដុល្លារ។
2. តើអ្នកណាខ្លះដែលអាចស្នើកម្ចីវីងឌីជីថលឡូននេះបាន?
អតិថិជនទាំងអស់ដែលមានអាយុចាប់ពី 18 - 65 ឆ្នាំ
3. តើខ្ញុំអាចស្នើកម្ចីវីងឌីជីថលនេះបានដោយរបៀបណា?
អ្នកអាចស្នើសុំកម្ចីឌីជីថលតាមរយៈអេប Wing Bank ភ្នាក់ងារវីង និងធនាគារវីង គ្រប់សាខា។
4. ខ្ញុំមិនចេះស្នើកម្ចីដោយខ្លួនឯងទេ តើខ្ញុំអាចឱ្យភ្នាក់ងារវីងជួយស្នើឱ្យខ្ញុំបានទេ?
ពិតជាបាន! អ្នកអាចអញ្ជើញទៅកាន់ភ្នាក់ងារវីង ឬសាខាធនាគារ វីង ដើម្បីទទួលបានជំនួយទៅលើការស្នើកម្ចី។
5. តើការស្នើកម្ចីនៅភ្នាក់ងារវីង ត្រូវបង់ថ្លៃសេវាបន្ថែមដែរឬទេ?
ការស្នើកម្ចីនៅភ្នាក់ងារវីង មិនតម្រូវឱ្យបង់ថ្លៃសេវាបន្ថែមនោះទេ។
6. ហេតុអ្វីខ្ញុំត្រូវជ្រើសរើសកម្ចីវីងឌីជីថលឡូន?
ព្រោះកម្ចីវីងឌីជីថលឡូន ផ្តល់ជូនអ្នកនូវការអនុម័តរហ័ស ទទួលបានប្រាក់ភ្លាមៗ ហើយដំណើរការនៃការស្នើសុំមានភាពងាយស្រួល ដោយមិនចាំបាច់រង់ចាំយូរ។
7. តើកម្ចីនេះមានអត្រាការប្រាក់ប៉ុន្មាន?
អត្រាការប្រាក់អាស្រ័យទៅតាមកម្ចីដែលអ្នកស្នើ ដែលចាប់ផ្តើមពី 1% ក្នុងមួយខែ។ អត្រាការប្រាក់ពិតប្រាកដនឹងបង្ហាញនៅអំឡុងពេលដែលអ្នកដំណើរការស្នើសុំ។
8. តើរយៈពេលកម្ចីមានចំនួនប៉ុន្មាន?
រយៈពេលកម្ចីអាចប្រែប្រួលទៅតាមប្រភេទនៃកម្ចីដែលអ្នកបានស្នើសុំ ហើយមានរយៈពេលវែងរហូតដល់ 36 ខែ។ ព័ត៌មានលម្អិតនឹងបង្ហាញនៅអំឡុងពេលដែលអ្នកដំណើរការស្នើសុំ។
9. តើទំហំកម្ចីច្រើនបំផុតប៉ុន្មាន?
រហូតដល់ $50,000
10. តើកម្ចីនេះ តម្រូវឱ្យមានទ្រព្យបញ្ចាំ ឬអ្នកធានាដែរឬទេ?
កម្ចីនេះ មិនតម្រូវឱ្យមានទ្រព្យបញ្ចាំ ឬអ្នកធានាទេ
11. តើមានការគិតថ្លៃសេវាផ្សេងៗដែរឬទេ?
ថ្លៃសេវា អាស្រ័យទៅតាមប្រភេទនៃកម្ចីដែលអ្នកបានស្នើ ហើយនឹងបង្ហាញនៅអំឡុងពេលដែលអ្នកដំណើរការស្នើសុំ។
12. តើចំណាយពេលយូរប៉ុណ្ណាទើបអាចទទួលបានការអនុម័ត?
ស្ថានភាពអនុម័តនឹងត្រូវបានជូនដំណឹងទៅកាន់អ្នកភ្លាមៗ។
13. តើកម្ចីនេះ ទទួលបានទឹកប្រាក់ភ្លាមៗដែលឬទេ?
បានភ្លាមៗតែម្ដង ដែលទឹកប្រាក់នឹងដាក់បញ្ចូលទៅក្នុងគណនីធនាគារវីង របស់អ្នក
14. តើខ្ញុំទទួលបានទឹកប្រាក់តាមវិធីណា?
ទឹកប្រាក់នឹងត្រូវបញ្ចូលទៅក្នុងគណនីវីងរបស់អ្នក។
15. តើខ្ញុំអាចទូទាត់ប្រាក់កម្ចីប្រចាំខែតាមរយៈណាខ្លះ?
1. ប្រព័ន្ធ នឹងធ្វើការកាត់ទឹកប្រាក់ដែលត្រូវបង់សងដោយស្វ័យប្រវត្តិចេញពីគណនីវីងរបស់អ្នកនៅថ្ងៃកំណត់សង ឬនៅថ្ងៃបើកប្រាក់បៀវត្ស អាស្រ័យទៅតាមខចែង និងលក្ខខណ្ឌ។ 2. អ្នកអាចបង់សងប្រចាំខែតាមរយៈអេប Wing Bank , ភ្នាក់ងារវីង និងធនាគារវីង
16. តើខ្ញុំអាចបង់ផ្ដាច់កម្ចីនេះតាមរបៀបណា?
អ្នកអាចបង់ផ្ដាច់កម្ចី បានគ្រប់ពេលតាមអេប Wing Bank, ភ្នាក់ងារវីង និងនៅតាមសាខា ធនាគារ វីង។
17. តើធនាគារ វីង ត្រួតពិនិត្យរបាយការណ៍ឥណទានរបស់ខ្ញុំដែរទេ?
ពិតណាស់! ដើម្បីអនុលោមទៅតាមបទបញ្ញត្តិ, ធនាគារ វីងនឹងធ្វើការត្រួតពិនិត្យរបាយការណ៍ឥណទានរបស់អ្នកតាមរយៈ CBC សម្រាប់ការដាក់ស្នើកម្ចី។
18. តើការបង់សងយឺតអាចមានផលប៉ះពាល់ដល់ប្រវត្តិ ឥណទានរបស់ខ្ញុំនៅ CBC ដែរឬទេ?
ពិតជាប៉ះពាល់! របាយការណ៍ឥណទាន CBC របស់អ្នក នឹងបង្ហាញពីប្រវត្តិការទូទាត់ រួមទាំងការទូទាត់យឺតផងដែរ។
19. តើមានការពិន័យសម្រាប់ការបង់សងយឺតដែរឬទេ?
ពិតជាមាន! ការពិន័យសម្រាប់ការបង់សងយឺតយ៉ាវ នឹងត្រូវបានគណនាក្នុងអត្រាការប្រាក់ 2.25% ក្នុងមួយខែ ដោយគិតលើចំនួនទឹកប្រាក់ដែលត្រូវបង់។ ដូច្នេះយើងលើកទឹកចិត្តឱ្យអ្នកធ្វើការទូទាត់ឱ្យទាន់ពេលវេលា ដើម្បីរក្សាប្រវត្តិឥណទានល្អ។
20. Who should I contact for more information?
You can reach out to Wing Customer Service at:
- 023 9999 89
- 012 999 489
Or visit any Wing Agent or Wing Bank branch.21. How can I view my loan repayment schedule?
Open the Wing Bank App
Go to the “Loan” section
Tap “Loan History”
Select the loan you want to view
You’ll see your full repayment schedule right there!22. How will I know if I’m approved? How can I check my application status?
You will receive an app notification and SMS once your loan is approved. You can also check your status in the Wing Bank App under “Wing Digital Loan.
23. What documents are required to apply?
No documents are required to apply for a digital loan.