1. តើខ្ញុំត្រូវធ្វើម្តេចខ្លះដើម្បីអាចប្រើប្រាស់សេវាប្រអប់បញ្ញើសុវត្ថិភាពនេះ?
លោកអ្នកអាចអញ្ជើញទៅកាន់ វីងថៅវើ ដើម្បីស្នើសុំ ដោយភ្ជាប់មកជាមួយនូវអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬឯកសារសម្គាល់អត្តសញ្ញាណ។ ហើយអ្នកក៏អាចជ្រើសរើសទំហំប្រអប់ និងរយៈពេលរក្សាទុក នៅពេលចុះកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយធនាគារ វីង។
2. តើមានអ្វីកើតឡើង ក្នុងករណីមរណភាព របស់ម្ចាស់ប្រអប់ជួល?
ក្នុងករណីមរណភាព របស់ម្ចាស់ប្រអប់ជួល ប្រអប់សុវត្ថិភាពរបស់ អតិថិជននឹងត្រូវផ្ទេរទៅកាន់អ្នកទទួលសិទ្ធ ឬទាយាទស្របច្បាប់របស់អតិថិជន ។ ពួកគេនឹងត្រូវតម្រូវឲ្យផ្តល់នូវឯកសារបញ្ជាក់មួយចំនួន ដូចជាលិខិតបញ្ជាក់អត្តសញ្ញាណ លិខិតបញ្ជាក់ពីទំនាក់ទំនង និងលិខិតបញ្ជាក់ពីការទទួលសិទ្ធ ដើម្បីអាចចូលប្រើប្រាស់ប្រអប់បញ្ញើសុវត្ថិភាព។
3. តើខ្ញុំអាចលុបចោលកិច្ចព្រមព្រៀងនៃការប្រើប្រាស់ប្រអប់បញ្ញើសុវត្ថិភាពនេះបានដែរឬទេ?
អ្នកអាចលុបចោលកិច្ចព្រមព្រៀងប្រើប្រាស់ប្រអប់បញ្ញើសុវត្ថិភាពនេះបាន ដោយធ្វើការផ្តល់ដំណឹងយ៉ាងហោចណាស់មួយខែមុន ពេលបញ្ចប់កិច្ចសន្យារបស់អ្នក។
4. តើប្រអប់បញ្ញើសុវត្ថិភាពមានប៉ុន្មានទំហំ?
ប្រអប់តូចមានទំហំ 3”x10”x24”
ប្រអប់មធ្យមមានទំហំ 5”x10”x24”
ប្រអប់ធំមានទំហំ 10'' x 10'' x 24”
5. ក្នុងករណី បាត់ ឬខូចខាតលើសម្ភារក្នុងប្រអប់បញ្ញើសុវត្ថិភាព ជាយថាហេតុ តើធនាគារ វីង នឹងទទួលខុសត្រូវដែរ ឬទេ?
ក្នុងករណីខូចខាត ឬបាត់បង់សម្ភារ អតិថិជននឹងទទួលបានទឹកប្រាក់ធានារ៉ាប់រង $5,000/ប្រអប់ (តម្រូវអោយមានការអនុម័តពីក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងជាមុនសិន)។ កិច្ចសន្យារវាង ធនាគារ វីង និងអតិថជនគ្រាន់តែជាកិច្ចសន្យាជួលប្រអប់បញ្ញើសុវត្ថិភាពតែប៉ុណ្ណោះ ហើយធនាគារ វីងក៏មិនបានពិនិត្យមើលសម្ភាររបស់អតិថិជនដែរ។
6. តើធនាគារ វីង អនុញ្ញាតអោយផ្ញើសម្ភារអ្វីខ្លៈ?
អតិថិជនអាចរក្សាទុកនូវសម្ភារស្របច្បាប់គ្រប់ប្រភេទ ។
7. តើធនាគារ វីង រក្សាឯកជនភាពជូនអតិថិជនបានដោយរបៀបណា?
ធនាគារ វីង នឹងមិនពិនិត្យមើលសម្ភារដែលអតិថិជនបានរក្សាទុកក្នុងប្រអប់បញ្ញើសុវត្ថិភាពឡើយ បន្ថែមពីនេះ បន្ទប់សុវត្ថិភាពក៏មានវាំងននដើម្បីរក្សាឯកជនភាពដល់អតិថិជនផងដែរ។